Boored.

--- Datum: 2010-02-15 Tid: 03:41:34
huhu jag har sa trakigt for tillfallet, hujedamig. Josh jobbar till fem och jag ar fast har uppe pa berget, hualigen vad jag onskar att jag hade en bil har. Men tyvarr sa har jag inte rad att kopa en. suck. Skulle kunna ta bussen och sen ett litet tag vidare till knox shopping centrum men jag har inte losa cash pa mig sa det gick ju inte heller for sig. Min enda lediga dag den har veckan och jag har inget att gora.. traaaaaakigt.

Igar var det ju iaf alla hjartans dag, jag var bakis. haha, Dagen fore sa var vi namligen pa en 21 ars fest. 21 ar firas stort har sa det var gratis alkohol och en massa tok. Roligt vare. Jag och Jman provade pa att ga ut som ett par ocksa for forsta gangen, gick val bra antar jag. Men vi ar inte ett par, utan.. umm.. vi haller bara inte pa med andra? hmm.. jag vet inte vad det ar men whatever. Iaf, alla hjartans dag. Vaknade upp hemma hos Alex, var mer dod an levande sa vi akte till hungry jacks eller burger king.. samma sak typ. och kopte med oss lite mat, akte vidare till en ang och kande oss fria med fotterna bar i sommar graset. Jag kande mig mest illa maende men iaf. Vi akte tillbaka till Alex hus och kollade pa film, senare sa akte vi hem och hade en underbar alla hjartans dag middag med familjen hallam/payne.
Ja, det var min helg det. Hoppas eran varit lika bra :)
later
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0