maybe im amazed of the way i really need you.

--- Datum: 2010-02-17 Tid: 10:44:37
God kvall pa er.
Har inte sa mycket att ge er idag, jag jobbar pa pa dagarna bara. 12-5 i snitt. Idag var det riktigt tufft, blev ensam i nagra timmar och det kom ju sjalvklart hur mycket folk som helst, och mupparna skulle ha smothie sa det tog ju extra lang tid. toppen. Men det gick bra iaf. Javligt stressigt bara.  Hann inte andas pa ungefar 1 timme. Men nu ar jah iaf hemma, matt och belaten. Trakigt dock for jag ar ensam, Josh ar campar i 3 dagar med nagra kompisar. Var meningen att jag skulle med men jag hade inte rad och jag ville inte ta ledigt fran jobbet sa jag tog Josh skift istallet.. har jag skrivit detta redan kanske? haha vet inte. Men iaf.. nu vet ni. Blir jobb i morgon igen, 12-5. Efter det vet jag inte alls vad som hander, vill gora natt. The good old pooey kanske, men icke.. jag jobbar fredag och ingen annan verkar ska ga ut sa det ser morkt ut. hmm.. ja jag kommer nog pa nagot.

yey, josh ringde nyss. trevligt trevligt. Berattade om hur manga kangrur och skit dom sett.. jaha kul kul. Synd att jag inte kan vara med.. haha. Na, det varmde mitt lilla flickehjarta att karln ringde :) Apropa josh, forsta natten jag sov sjalv inatt eller blir det igar natt? aja, har sovit bredvid nagon i over 1 manad i strack.. SHIT. Jag kunde verkligen inte somna igar.. kollade forst pa en dokumentar med Deb och Chris somnade i soffan och sov i nagra mintur gick hur latt som helst nar det var folk i narheten men nar jag la mig i sangen helt slutkord och trott som en skogshuggare sa gick det inte, vred och vande pa mig och var less. Kunde verkligen inte somna, sjukt irriterande. Sa himla van med att sova bredvid nagon sa nu har jag handikappad och kan inte sova sjalv.. bortskamd? josh kom heeem sa jag kan sova!!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2010-02-19 @ 11:49:01
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Linnet

hejhej!

jag undrar vart du bor nu? har inte riktigt orkat läst ;D haha men bor du i sverige eller ? =)

kram pådig

2010-02-22 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0