poo poopidoo

--- Datum: 2010-02-23 Tid: 02:30:05

som svar pa kommentarerna i det forra inlagget sa bor jag for narvarande i Melbourne Australien, rattare sagt i Sassafras ca 1 och en halv timme utan for sjalva city. Och jag jobbar pa subway i Ferntree gully. Sa nu vet ni det :)

Dagarna rullar pa, jobbar och star i. Det ar sjukt vad tiden gar fort.. har snart varit har i 2 manader.. 2 MANADER! galet. Tank att snart sa borjar min semester haha, jag kommer snart att fa resa som en riktigt backpacker. Nagra manader till sa har jag forhoppningsvis mina peningar :)

anywho, idag och i morgon sa ar jag ledig fran jobb. Sa idag sa ska jag umgas med James, vet inte riktigt vad vi ska gora men han kommer snart och hamtar mig.. ska se om jag far med han till knox shopping centrum sa jag kan kopa det jag behover. och jag behover..

1. Svarta arbets byxor, far icke langre jobba i tights.
2. Mascara, solpuder och foundation.
3. bikini

ja det ar val det tror jag, och jag ska forsoka att hitta det billigaste av allt detta. Provar nog K-mart. Budget.

Har aven en ledig dag i morgon ocksa, skont. Da ska jag umgas med Lucinda och forhoppningsvis nagra fler av tjejorna. Om vadret tillater sa ska vi chilla med Lucindas pool och battra pa brannan. Sa jag hoppas verkligen det blir varmt och fint i morgon. Jag behover det, ser ut som en blekfis bredvid Josh efter hans 3 camping dagar pa stranden.

Nu ska jag borsta gaddarna och gora mig nagorlunda anstandig.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0