recycle.

--- Datum: 2010-11-29 Tid: 07:29:01
Då var det måndag och min första helg tillbaka är över, gjorde inte så mycket fredagskväll. bara myste på.
Lördag så stack vi på en 21års fest, simons som hade temat recycle/second hand. Roligt till en början, men innan jag blev för full och spårade ur. Så arg på mig själv, hatar att bli dåligt full, ville vara bra full. Men men, tog hand om Josh i slutändad så jag antar att jag är förlåten haha.

Försöker hitta jobb, har lämntat ut cv och mailat men inget har hänt än. Får hoppas att jag får ett jobb snart annars är det krisläge..
Iväll så fyller josh mamma år så vi alla ska ut och äta middag och gå och se harry potter, så himla spännade att äntigen få se slutet, eller ja iaf första delen av sluter. Vi ska gå på gold class också så kommer bli exta braaa :D
väntar på att josh ska komma hem från sin audition, han har en sista audition på australiens största drama skola, hoppas som fan att han kommer in :) har gått bra än så länge så gör han bra ifrån sig på denna så kommer han komma in... iiiiih, nervööös!

Nu ska jag kika klartt på one tree hill, har sett alla säsonger kanske 5 gånger men det gör inget.. lika bra ändååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0