Together atlast.

--- Datum: 2010-11-26 Tid: 02:18:20
Äntligen hemma igen med baby, känns så otroligt skönt :) Har saknat honom nåt så förjävligt haha.
Lite lätt irreterande äre ju att man bli välommen med regn.. pfft. Har varit skit väder i Brisbane för större delen
av tiden som jag bott där medans det har varit fin fint i Melbourne nu ett tag, men när jag äntligen förflyttar arslet hit så följer regnet efter.. toppen. Hatar fan regn alltså, så jäkla deppigt. Men inte så mycket att göra åt.
Har precis packat upp mina grejor, jag har för mycket grejor och för lite plats.. varför är det alltid så?

Snart så sa jag dricka en liten kopp thé och ringa lite samtal, måste försöka fixa lite jobb så man kan
spara till thaiajaj.

gör nog det nu på en gång när jag tänker efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0