who you are

--- Datum: 2011-07-21 Tid: 20:00:46


booooored.
Jobb jobb jobb, ja jag jobbar och sliter. På birsta city foodcourt,  fick jobb andra dan jag var hemma så det var ju jävuskt gött!  Men jag har aldrig en ledig dag typ.. men men.. money money! det behövs nu, har nämligen fått tag på en hyresrätt på björneborgsgatan! Flyttar in i början på augusti :D såå snart! ska bli skönt med eget. Ska försöka att spara lite pengar också, och förhoppningsvis ut och resa liite granna.. är sugen på thailand igen och kanske en sväng till Grekland.

Just nu ligger jag bara i soffan och är degig.. för lat för att göra nått, så min ursäkt är att jag vilar upp mig inför jobbet höhh.. I morgon så ska jag få låna en iphone, fixade ett max 25 abonemmang idag och i morgon får jag låna en iphone 3gs.. inte nån värstning men det duger tills jag fått ordning på ekonomin och vet om jag kan skaffa nån annan telefon sen, så mycket annat som måste införskaffas till lägenheten åså..

aja, nu ska jag kika på csi :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0